Inför GothCon

Startat av mlkr, februari 18, 2014, 18.56

Föregående ämne - Nästa ämne

mlkr

En tråd för att kolla av allt inför Armagedon's närvaro på GothCon 2014

Marcus J - Vi behöver få med en person till utöver Du, Jag, Ros och Clifford right? Var det Ewers vi skulle försöka övertala då han är kunnig på både Star Max och 40K Skirmish?

Fredrik - Vill du ha kontakten till GothCon av mig lite närmare så att du kan bygga lite relation med dem du ska vandra runt med?

Clifford - Kommer du ha nån tid innan att ta dig till lokalerna i Borås och tillsammans med mig se över det som ska med? Satsar vi på tält och allt?

Patrik - Flyers, när behöver vi detta klart om det ska med till GothCon?

Jag tänkte också att vi kan se över vilka övriga från Armagedon som ska till GothCon och om vi kan köra upp ett par T-shirtar med Geddonloggan på som alla bär. Enad front och allt det där.

Vore väldigt skönt att veta att vi spikat ned allt inför detta så jag kan släppa det ur bakhuvudet. Ligger och gnager där lite.
/Veni Vidi Vicious

bohlin

flyers tar en vecka att trycka så två veckor innan behöver designen vara satt.

Brain

Skall till GothCon och arrangera Krigsspelsrummet med Peter (Usually_Insane).

XL för mig om det blir T-shirts
Tomas Davidsson

Adam P

det heter väl GSK?
It's not that I got ADD its more that i go t...OHLOOKASQUIRREL!!

mlkr

Brain - Är det brädspelsPeter du menar? Vad har han för t-shirtsize? Kan du be honom meddela mig?
/Veni Vidi Vicious

Ewers

Det är tänkt att jag skall vara med på gothCon fredag och lördag. Övriga dagar är inte troliga för min del.

Jag behöver veta hur det är tänkt att vi skall övernatta, beroende på om jag skall fixa bil att köra till borås för övernattning. Jag är ju 40+ och stel...

/F

Usually_Insane

Så stor T-shirt som möjligt

/Brädspelspeter (WTF)
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

mlkr

Ewers: Jag ska snacka med Marcus J idag om detta. Han hade nån plan. Återkommer. T-shirtsize på dig?

Peter: "Peter som ofta spelar brädspel på torsdagar" kändes lite för långt att skriva ;)


/Veni Vidi Vicious

Robin

Jag, Martin L och AG kommer att spela Warmahordes på BSK. Vet inte vad de andra har för t-shirtstorlek, men jag har typ XXL eller en stor XL (PONDUS).

Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Citat från: Robin skrivet april 09, 2014, 09.40
Jag, Martin L och AG kommer att spela Warmahordes på BSK....

Jag tänker nog spela på Gothcon jag, det är lite närmare i tiden, BSK kommer det nog också spelas på men inte snart ::)


L eller XL beroende på hur stor modell det är på Tshirten
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Ewers

XL blir bra till mig.

/Fredrik E

cracked_open

If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Brain

Någon som har plats i bil för mig och Peter (torsdag kväll). Alternativt plats för att ta ner grejor på fredagen.

Även transport söndag sökes.

Tomas Davidsson

mlkr

Ewers - boende på vandrarhem ordnat - kontakta Johansson om detaljer.


/Veni Vidi Vicious

mlkr

Vi 5 som arrangerar starmax+40kskirmish packar & avreser 9ish fredag morgon. Släpvagn, så finns plats för mer saker om ni vill ha det levererat Brain. Behöver dock finnas i lokalerna by then.

Tshirtarna har kommit. Jag blev dock tvungen lämna besked om storlekar & antal innan jag kom på att dubbelkolla här igen så det finns tishor till brain+Peter, CG samt de 5 andra arrangörerna. Utöver det 2 extra som vi kan lämna ut. Lite synd, men alla arrangörer har iallafall. Bättre rutiner nästa år!


/Veni Vidi Vicious