En MMMT-blodbollssida

Startat av emil, augusti 27, 2005, 14.11

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Jag vill ha en sida där jag kan lägga upp ligatabeller mm på. Pär eller vem det nu är som administrerar för hemsidan.  8)
Sedan vore det bra om jag skulle kunna göra det direkt från geddons PC i styrelserummet, så slipper jag maila det mm.

sebbe

jag ska kolla upp vad vi har för möjligheter att ge folk begränsad tillgång till hemsidan, det borde egentligen inte vara något jättestort problem.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

emil

Det skulle vara grejt om det gick att fixa! :D

sebbe

ska kolla lite på det, men nu är det dags för brännboll =)
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

emil

Nu har Pär fixat så att jag kan göra en sida lite snabbt och lätt under armagedon.se/länkar/blodboll/. Men nu önskar Pär om jag skulle kunna få Styrelsen förtroende att göra detta? För jag är ju inte egentligen tillåten att mixtra inne på geddons sida. Så om ngn vänlig styrelseperson skulle kunna ge sitt bifall så länge, så jag kan lägga upp lite tabeller osv på geddons sida under länkar. Pleaz! :D

*Edit* - Robert N é på iaf efter jag hotat honom i Röda Rummet med mattkniv. 8) Nästan snyggt dessutom...
http://www.armagedon.se/blodboll/mmmt.html

sebbe

jättebra att det löste sig.
har du tillgång till hela sidan eller bara den mappen där du har skiten?
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

dagle

han har tillgång till hela sidan då jag inte hade tid/ork att kolla om man kunde ändra massa inställningar på våran ftp konto + att geddons styrelseburk har passet spara... (jag skulle kunna göra ett script som gjorde det men håller på att snickra ihop en hel cms som jag kan dra in på geddons sida sen :D om det behövs)

Apanpapan

Fixa filmsektionshemsida!
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

emil

Skiten? :D Jag har tillgång till allt... Mwa ha ha! All makt är min! Jag kan ju faktiskt börja med att tanka upp den där loggan du efterfrågade innan Sebbe, ngn gång senare vill säga. :wink:

Sedan kanske blodboll skule ligga under figurspel, men wtf...

sebbe

njae, men detta är inte en bloodbowldiskussion, det är en "hur gör vi för att låta medlemmar fixa sidor som vi inte vill ge full tillgång"diskussion.

vore skitbra om du fixar det per, själv kan jag inte. skulle kunna fixa ett uploadscript, men det är inte riktigt vad vi vill ha.

pasi, jag behöver veta lite vad som ska finnas på sidan, skicka ett pm eller kontakta mig på icq eller msn eller whatever.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

dagle

Citat från: "sebbe"njae, men detta är inte en bloodbowldiskussion, det är en "hur gör vi för att låta medlemmar fixa sidor som vi inte vill ge full tillgång"diskussion.

vore skitbra om du fixar det per, själv kan jag inte. skulle kunna fixa ett uploadscript, men det är inte riktigt vad vi vill ha.

pasi, jag behöver veta lite vad som ska finnas på sidan, skicka ett pm eller kontakta mig på icq eller msn eller whatever.

Upload script är enkelt och ganska bra....
du kan ju göra filmsektionens sida... jag tror att jag har en halvfärdig design i jpg

sebbe

måste bara hitta ett relativt färdigt script som klarar flera användare med lösenord som kan ladda upp vilka filer som helst.
jag är inte riktigt så duktig att jag klarar att bara ändra i scriptet själv om det inte är väldigt enkla saker
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

emil

Citat från: "sebbe"njae, men detta är inte en bloodbowldiskussion, det är en "hur gör vi för att låta medlemmar fixa sidor som vi inte vill ge full tillgång"diskussion.

Starta en ny topic då´rå, läs rubriken. :roll:

Clifford

Jätteintressant diskussion, skänt att se att ni har koll, men Emil har rätt. Starta omedelbart en ny tråd med fortsatt intressant diskussion!
Denna tråd är ämnad för BB-relaterade prylar på hemsidan.

emil

Äh, det är lugnt. Tyckte bara Sebbe var en aningen onödigt messerschmidt, så då ville jag vara besserwisser eller en junker... 8)

Fortsätt gärna diskussionen som sagt, det é ok här med (för mig iaf.)