Adressen!

Startat av rAWTAZ, augusti 19, 2005, 23.42

Föregående ämne - Nästa ämne

Clifford

Fel, datasektionen har egentligen INGET med hemsidan att göra (från början).

Datasektionen ska sköta Geddons datorer. Punkt. Att jag är admin för det här forumet ingår tex. inte som arbetsuppgift för datoransvarig utan är något jag gör ändå.

Hemsidan borde i teorin fungera så att styrelsen utser några till att sköta den. Styrelsen måste då antingen ge dessa personer klara riktlinjer eller helt fria händer. Det viktiga är att det finns minst EN person som är officiellt ansvarig för hemsidan. Och det är just nu inte jag. Eller du.

sebbe

har för mig att jag läste det i något protokoll bara.

men då är det väl bara att ta reda på vem som är ansvarig, alternativt utse någon.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Clifford

Citat från: "sebbe"har för mig att jag läste det i något protokoll bara.

men då är det väl bara att ta reda på vem som är ansvarig, alternativt utse någon.

Vi kanske faktiskt tog ett beslut om det....hmmm....ska kolla

rAWTAZ

Citat från: "Clifford"
Citat från: "sebbe"har för mig att jag läste det i något protokoll bara.

men då är det väl bara att ta reda på vem som är ansvarig, alternativt utse någon.

Vi kanske faktiskt tog ett beslut om det....hmmm....ska kolla
Vare inte Anders som blev ansvarig för hemsidan på nåt möte för ett tag sen..? Iofs kanske det rörde sig om BSK o inte denna. :roll:

Clifford

Citat från: "rAWTAZ"
Citat från: "Clifford"
Citat från: "sebbe"har för mig att jag läste det i något protokoll bara.

men då är det väl bara att ta reda på vem som är ansvarig, alternativt utse någon.

Vi kanske faktiskt tog ett beslut om det....hmmm....ska kolla
Vare inte Anders som blev ansvarig för hemsidan på nåt möte för ett tag sen..? Iofs kanske det rörde sig om BSK o inte denna. :roll:

yep, bsk´s

rAWTAZ

The major mystery continues.. 8)

rAWTAZ

*Vinka hallå till styrelsen?*