någons inlägg har försvunnit..

Startat av Lambda, februari 14, 2005, 19.30

Föregående ämne - Nästa ämne

Lambda

tja!

när jag pillade i databasen, hände det mystiska saker. jag vet vad som har hänt, men inte med vem. hör av dig om du tycker att alla dina gamla inlägg är borta.

/L
Not even death can save you from me.

Martin Larsson

Hela Tråden: Kolla in kuliga länkar e borta, det e det första jag kommit å tänka på....
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Lambda

det är det som är hela grejen! en persons alla inlägg är borta och om den personen har startat en topic, försvinner hela topicen.. eller: den finns, men visas inte. därför måste jag ha reda på vem det är som har fallit bort. :oops:
Not even death can save you from me.

Martin Larsson

Okay...

Förresten, e det bara jag som råkat ut för detta :arrow:

Citat från: "General Error"Failed sending email :: PHP ::

DEBUG MODE

Line : 234
File : /customers/armagedon.se/armagedon.se/httpd.www/forum/includes/emailer.php
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Usually_Insane

jag undrade, för ett tag sedan frågade jag om någon hade adressen till internetbutiken som fanns i Borås, han som är så snäll och kommer med stuff till Geddon. och jag verkar inte hitta den tråden... lite förargligt med tanke på att jag borde ha sparat adressen i någon form egentligen...
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Martin Larsson

When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Usually_Insane

tack!

nu lägger jag den bland favoriterna alltså!
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Martin Larsson

Som jag skrev på annan plats: jag tror att Lill-Ivars inlägg har drabbats av en "Hostile Takeover" av Alfredsson. Iofs ganska kul, men kanske inte helt bra...om man försöker hitta Lill-Ivars posts genom hans profil så har han inga alls, trots att deet står typ 23 posts :?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Clifford

Detta har drabbat vissa topics och användare, kanske det fixas framöver, men räkna inte med det.

Martin Larsson

Sen måste man ju som kul detalj inse  att det förmodligen inte är Rollspelsgruppen Gothcon som startat tråden: förbättringar :roll:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Björn

fast bara om man tittar del olika topicsen under Hemsidan går man in på den står det Freij   :o   :wink: