Finns det intresse till paintball

Startat av Usually_Insane, juni 03, 2009, 11.14

Föregående ämne - Nästa ämne

Usually_Insane

Vi brukar spela paintball på sommaren, så jag undrade om någon i armageddon vill vara med också... det går av stapeln i början av juli, om ni är intresserade kan ni ju säga till i den här tråden, så om intresse finns kan vi mötas och spela tillsammans.

Arrangörerna: http://www.pp7h.se/index.php?r=10&title=Paintcheck
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Robin

Jag har provat på speedball (tror jag det heter, Sala kan rätta mig om jag har fel) en gång och fastnade något så grymt för det. Sånt kan jag mycket väl tänka mig. Har bara spelat recball innan och tyckte det var roligt men nu när man har provat att köra fort så känns faktiskt det mindre intressant.

Så när "tävlingsbanan" är uppställd lär jag vara sugen :).
Jag vann combat med 13.

deadbolt

Fast jag måste ju rekomendera www.ekasen.com som ligger någon kilometer längre bort. Martin som har det är en enormt kunnig gammal räv. Jag kan ev. vara sugen att följa med.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "