revised mazes and minotaurs

Startat av roligt, januari 23, 2010, 16.00

Föregående ämne - Nästa ämne

roligt

För er som börjar bli sugna på spel så har jag fått frågor om spel denna månad... detta var inget jag planerat men jag borde kunna spela den 18 och den 25.

Så om ni då vill ha spel denna månad så är det följande datum som gäller...

Lördagen 18 september (dagen före valet)
Lördagen 25 september

hoppas på spel en av dagarna i alla fall.. Jag hade ju inte tänkt spel denna månaden för att alla skulle komma in i rutiner nu i höst men då ni värkar vilja så lägger jag upp förslag...
Var med och spela.

Bröderna Bengtsson

Jag kan spela båda dagarna som det ser ut nu i alla fall
:)

rickythemaniac

antagligen, jag vill spela, men bara inte du och erik gibbar sc2 igen, blev rörigt och oorganiserat
C.S.T HAS RISEN FROM THE ASHES!

sebastián

rickythemaniac    Posted: Fri Sep 03, 2010 5:11 pm
antagligen, jag vill spela, men bara inte du och erik gibbar sc2 igen, blev rörigt och oorganiserat

håller med.

roligt

jo natten och morgonen innan den omgången försvann till sc2 men så å andra sidan så fick ni eran vilja igenom och spela 3 dagar i rad! XD
Var med och spela.

roligt

jo natten och morgonen innan den omgången försvann till sc2 men så å andra sidan så fick ni eran vilja igenom och spela 3 dagar i rad! XD
Var med och spela.

Bröderna Bengtsson

Sä kan det det bli det var inte meningen att det skulle bli så XD

Bröderna Bengtsson

Så kan det det bli det var inte meningen att det skulle bli så XD

sebastián

verkar som att jag inte kan den 25... men 18borde inte va nått problem

roligt

Inget spel imorgon som extra förtydling... bara så alla vet.
Var med och spela.

zwendy5755

Thanks for your share! Great article!

roligt

skit i allt spam ovan.

Nu har folk sagt att de gjärn vill spela innan jul. Jag lägger nu upp lite tider som kanske vore möjliga.

Lördag 18
Måndag 20
Tisdag 21
Onsdag 22
Torsdag 23 (osäker)

Tider efter jul är jag osäker på. Tror inte det blir något innan januari.
Var med och spela.

roligt

Som det ser ut nu så vet jag inte hur många av er som läser här på forumet men jag hade tänkt att vi tar och spelar snart och även passar på att planera alla speltillfällen under våren. Jag har kontaktat er via telefon nu och hoppas det fixar sig.
Var med och spela.

roligt

Inget spel nu på Fredag (6-5-1011), om ni vill så kan vi diskutera ett extra insatt speltillfälle nästa helg, då vi inte spelat på några veckor då.
Var med och spela.