revised mazes and minotaurs

Startat av roligt, januari 23, 2010, 16.00

Föregående ämne - Nästa ämne

roligt

Citat från: "rickythemaniac"Torsdag 13:beror på
Fredag 14:kan nog, beror på
Lördag 29:kanske
Söndag 30:kanske

tack för ditt intet sägande svar med gott om synonymer för "idk".
Var med och spela.

Bröderna Bengtsson

Kommer gärna med torsdag den 13 och spelar vill bara vet vid vilken tid?
de andra dagarna kommer jag svara på senare.

roligt

om det är någon av er som jag inte hunnit informera än så blir det altså INTE något rollspel på torsdafen men KANSKE på fredagen... :?

phhu... gillar inte all osäkerhet och alla kanske... Ni får lära er att svara tidigare... :evil:
Var med och spela.

roligt

så här kommer en sammanställning av vilka av er som sagt Ja, Nej eller kanske denna helg.

Rickard kan bara på söndag.
Matias kan troligtvis bara på söndag.
Sebastian kan båda dagarna.
Erik kan båda dagarna men inte full tid på söndag.
Nils kan inte.
Jag kan båda dagarna.
Snoffaz kan inte.
Daniel???

jag kommer nog båda dagarna och så får vi se hur många som dyker upp varje dag, en gång ska vi i alla fall spela denna helg!

Jag kan tyvärr inte svara för Daniel eller Christopher.

Är något fel eller behöver ändras, säg till! Jag vill ha ett svar fortare  i framtiden då jag inte gillar att lägga upp sådana här saker dagen innan.

Snart kommer även datumen inför juni, juli, augusti.. allt på en gång... hoppas vi ses nu till helgen, skicka ett sms eller mail om det är ngt men kom ihåg att jag inte läser min hotmail...
Var med och spela.

snoffaz

Tanten jobbar i helgen, så jag kan inte var med.

roligt

nu ska vi se här, först så får jag börja med att ursäkta för att jag är sen med att lägga upp dessa tider men nu kommer de i i alla fall.

Jag ska tidigt poängtera att det nu blivit somar lov för oss som går i skolan så det är 10 veckor. Jag vill däremot veta om ni andra är lediga några veckodagar och som ni skulle kunna tänka er att spela på.

Så nu kommer jag bara att skriva upp tider som är på helger med om ni är lediga så säg till och vi bokar in extra. Så här kommer helgerna:

lördag 19 juni
söndag 20 juni

lördag 26 juni
söndag 27 juni

Lördag 3 juli
söndag 4 juli

söndag 11 juli

lördag 17 juli (osäker)
söndag 18 juli (osäker)

söndag 25 juli

lördag 14 augusti
söndag 15 augusti

lördag 21 augusti
söndag 22 augusti

lördag 28 augusti
söndag 29 augusti

lördag 4 september

Jag tror att dessa tider ska stämma och vill nu gärna att ni kopierar listan och fyller i erat namn på de tider ni kan, ja ni vet hur det funkar så får vi se när vi kan spela...

OCH SVARA NU SNABBT OCH INTE 10 MIN INNAN!
om ni är osäkra så får ni ta reda på det! vill gärna veta minst 4 dagar innan!

ha det bra och svara snabbt, ni kan även svara på sms eller mail, men inga mail till min hotmail, som vanligt... Kan ni inte den andra mailen, FRÅGA!
Var med och spela.

rickythemaniac

jag kan alla dagar och dessutom veckodagar, förutom i början av augusti och i slutet av juli, p.g.a sommarjobb...
hoppas nu att alla andra kan så att vi blir fullbesättning!
C.S.T HAS RISEN FROM THE ASHES!

roligt

då inget annat blivigt sagt så ställer jag in den 19 och 20 juni dels på grund av att jag varit borta hela veckan och inte kunnat kontakta er. Hoppas på spel nästa helg!

OBS. Svara innan Torsdag för att få en nöjd spelledare...
Var med och spela.

snoffaz

Jag kan komma den tjugosjunde

rickythemaniac

Citat från: "snoffaz"Jag kan komma den tjugosjunde

hoppas du kommer, jag kommer, vet inte om sebbe lr mathias lr erik kan...
dom är jättebra på att inte berätta om dom kommer lr inte.
nicklas, kan du inte ringa/sms:a mathias och erik så kan jag höra med sebbe^^
btw, ska bara hitta mina regler igen...long time no seen
C.S.T HAS RISEN FROM THE ASHES!

roligt

blir inget spel nu på lördag med det blir spel på söndagen
Var med och spela.

roligt

Sebbe kan inte men erik kan, någon som har fått kontakt med matias, ringer honom annars ikväll.
Var med och spela.

snoffaz

Jag måste tyvärr meddela att ni nog kan stryka mig för ett tag, då jag känner att det blir för mycket datum för mig att hålla reda på och jag redan missat så många tillfällen. Tack ändå ha det gött.

roligt

Vi hoppas nu på spel på fredagen 13, lördagen den 14, eller söndagen den 15.

Hoppas se er alla där! Eftersom detta kommer med lite kort förvarning så kommer också ett sms! Ha det bra och hoppas ni har längtat efter era kära sirener!
Var med och spela.

sebastián