Whfrp - Paths of the Damned

Startat av deadbolt, mars 30, 2008, 09.57

Föregående ämne - Nästa ämne

deadbolt

De kommande 2 helgerna är rökta, men vad tror ni om 4/5 5/5 eller 6/5? Förslagsvis kan vi även köra nån vardagsspelning typ 18-22 om majoriteten tycker det är en ok ide.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Martin Larsson

Kommer befinna mig i Avesta 5-9e maj och bygga scen så den tämligen sargade skattsökaren kan inte då :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Manfred Fisk

Den helgen e ok för mig....
Whoever fights monsters should see to it that in the process he doesn\'t become a monster.  

Frederick Nietsche

Raslurbat

"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

brucelennart

4/5 funkar för mig med  :)

KOBOLDKUNGEN

_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


deadbolt

humm måste sett fel, menade ju givetvis 2-3-4/5...Då tycker jag att vi kör söndag 4/5 16.00, är folk ok med det?

Middenheims trygghet ligger inom räckhåll, det gör även en välförtjänt belöning för ert uppofrande beteende.

Vill gärna se bilder och kortare bakgrund kommande spelning.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

brucelennart

Söndag 16.00 Det blir fint. I´ll be there. 8)

hake

Ses på söndag kl 16

//hake

KOBOLDKUNGEN

Larsa bangar, var tvungen att jobba.
Innebär det att det bara är jag, hake nero?
Låter lite menlöst i så fall. Har det jävligt körigt själv idag och måste i vilket fall sluta väldigt tidigt.

Slå mig en pling om det blir nåt.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


deadbolt

Eftersom vi inte kom till skott snackade vi om vardags spelning nån gång 12-15/5 . skriv in vilka dagar som funkar för er.

Nästa spelning är deadline om man vill casha in för bild och bakgrund.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

KOBOLDKUNGEN

Går bra alla dagar, men bra om vi spikar tid och datum så fort som möjligt så man inte behöver hålla alla dagar öppna.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Gobbos Spider

12-15 funkar fint förutom 13 som är en ASL Tisdag.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

deadbolt

eftersom alla är så flexibla tycker jag vi kör 15/5 18.00.
säg ja alla som kan nu...
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Gobbos Spider

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell