Spela HordeMachine regelbundet på en veckodag

Startat av Martin Larsson, april 04, 2013, 13.29

Föregående ämne - Nästa ämne

Vilken veckodag passar folk bäst att ha som HordeMachine dag?

MÃ¥n
0 (0%)
Tis
2 (20%)
Ons
1 (10%)
Tor
7 (70%)

Antal personer som röstat: 10

Omröstningen har avslutats: maj 04, 2013, 13.29

Lord Black

oki låter bra jag tar med nästan alla modeller jag har så kan vi köra 50 poäng om vi känner för det.
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Andreas Graae

Ahhh ok, får jag sitta o fundera på en kul lista eller så kör jag min 50 pts eGrissel, o tar min nya eGrim mot ngn 35 så länge så an lär sig den jävla castern XD

Meldon

Om det inte regna för mkt så kommer jag ner imorrn, Jag måste ta motorcyklen ner imorrn. Inte jättesugen på att åka MC om det tokregnar...
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Martin Larsson

Sitter i Stockorm och väntar på nästa tåg, än så länge verkar det som att de gör sitt jobb men det finns gott om tid att förstöra det...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Citat från: Martin Larsson skrivet maj 09, 2013, 10.54
Sitter i Stockorm och väntar på nästa tåg, än så länge verkar det som att de gör sitt jobb men det finns gott om tid att förstöra det...

Haha ja det e ju SJ vi talar om antar jag då kan man aldrig vara säker ! Haha

Martin Larsson

Citat från: Andreas Graae skrivet maj 09, 2013, 11.02
Citat från: Martin Larsson skrivet maj 09, 2013, 10.54
Sitter i Stockorm och väntar på nästa tåg, än så länge verkar det som att de gör sitt jobb men det finns gott om tid att förstöra det...

Haha ja det e ju SJ vi talar om antar jag då kan man aldrig vara säker ! Haha

Jo det är ju just så det är....
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

cracked_open

Jag kommer att försöka komma ner sedan under kvällen :) det lutar åt att fälttesta buthcer eller Irusk ikväll :)
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Martin Larsson

Ge SJ en chans att förstöra med en försening och dem hugger som en utsvulten vithaj >:(
Typ 1h sen nu, får se hur detta slutar....
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Många som kommer t Geddon idag ? Jag ska föraöka o komma o spela en match minst iaf :)
Får la testa ngn annan caster idag kanske, el spamma d casters jag kan haha

Lord Black

Får se om jag kan ta mig ner och spela idag har tyvärr mycket annat jag måste göra.
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Andreas Graae

Du det blev lite dubbelbokning för min egen del.... så får la bli nästa Torsdag :(

Ingen som e sugen på o ha en målningsdag? Antingen hemma hos mig, ngn annan eller på geddon :)?

Meldon

Jag kan defenetivt tänka mig att vara med på en målardag :)
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Andreas Graae

Trevligt, jag kollar la upp lite lördagar el söndagar framöver o skriver upp lite datum. Sså om folk inte tycker dete jobbigt att åka t Skene o måla ;)

Meldon

Citat från: Andreas Graae skrivet maj 16, 2013, 19.50
så om folk inte tycker dete jobbigt att åka t Skene o måla ;)

Man kan ju alltid se det som en spännande roadtrip ut i det okända ;)
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Robin

Jag vann combat med 13.