Hur ska forumet se ut?

Startat av Clifford, juni 14, 2005, 15.29

Föregående ämne - Nästa ämne

Gamla eller nya utseendet?

Gamla gråa Glas-utseendet
5 (45.5%)
Nya aprikos Elektro-utseendet
3 (27.3%)
Jag föredrar nåt annat än de två
3 (27.3%)

Antal personer som röstat: 11

Omröstningen har avslutats: juli 05, 2005, 15.29

Clifford

Jag har nu bytt standardutseendet för forumet, från det gråa till ett aprikosfärgat som jag anser är både snällare mot ögonen och frmaförallt mycket tydligare. Självklart kan man ändra utseende i sin profil om man föredrar det gamla. Jag vill ändå veta vad anser ni om utseendet?

Brain

Anser att man skall ha en enkel stilren som förstasida. Ifall någon vill ha en glassig med färgkombinationer som skulle få en blind att spy så kan dom få ha det på sin egen!

Kan ju bara säga att jag har nog aldrig loggat in så fort i ett forum som nu...

(PS för dom som kanske inte förstod så vill jag ha tillbaka den gamla DS)
Tomas Davidsson

dagle

Samma här. Tycker inte om denna fonten. Sedan har jag en fråga, varför använder sig folk av phpbb???? unphp och vbullintin är ju 10 gånger bättre. Är det för phpbb är bra på reklam?

Heavy

Dis is da shit !

Man får varken hjärnblödning eller epilepsi av att kolla på det, och det är vilsamt för ögonen.. Iofs har jag använt elektra sen jag började på forumet :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

dagle

men du har ju glasögon på dig :P

Clifford

phpBB används pga att det var vad som erbjöds senast jag kollade. Det fyller våra behov just nu, anser jag.

Heavy

Citat från: "dagle"men du har ju glasögon på dig :P

Sant iofs, men då bör ju ni med skaffa brillor och bli mongos så ni ser vilket förträffligt färgschema detta är :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Gunilla Hellén

Hej, Cliff!

Nu har jag kollat aprikosen och visst snällt mot ögat men yjaack-fult. Jag tycker bättre om det grå men du är bossen och för mig får du härja här som du vill, jag loggar ändå automagiskt.

dagle

Citat från: "Gunilla Hellén"Hej, Cliff!
Nu har jag kollat aprikosen och visst snällt mot ögat men yjaack-fult. Jag tycker bättre om det grå men du är bossen och för mig får du härja här som du vill, jag loggar ändå automagiskt.

Även på geddons burkar om du skull sitt där?

Gunilla Hellén

Nej, men jag kollar sällan forumet där, typ aldrig faktiskt. Kopplar upp mig på nätet före jag äter frukost.

Jag tycker liksom att om någon faktiskt orkar ta hand och sköta om hemsidan och forumet så ska man inte klaga på det utan vara glad att någon fixar med det så att jag kan använda det. Och om jag skulle vilja läsa forumet från geddons burkar får jag väl stå ut tills jag loggar in, vilket jag ändå kommer göra väldigt snabbt oavsett vilket skal som är default.

Martin Larsson

Men folk, snälla, ändra eran profil om ni inte tycker att utseendet passar er, själv har jag inte ens tittat på Aprikos-mojjen eftersom jag e nöjd med den font jag har :!:


Sen en fråga :arrow:
Kan du ladda ner skins Clifford eller, och isåfall kan man be dig tanka ner ett då :?:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.