lite om hemsidan

Startat av sebbe, april 10, 2005, 22.10

Föregående ämne - Nästa ämne

sebbe

subjektiv uppfattning: hemsidan är förfärlig.

antagande: den som sköter hemsidan har inte tillräckligt med tid.

fakta: jag är jätteledig ganska länge och ganska goda kunskaper inom webdesign

förslag: jag bygger en snyggare hemsida och lägger upp ett förslag här, sen gör ni (vem det nu är som gör det där) som ni/du vill. min idé var att göra det snarlikt forumets design, om det inte innebär upphovsrättskrångligheter, men jag tror inte att det är något större problem.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Heavy

BYGG BYGG BYGG !!!!!!!!!!


Bra initiativ som fan !
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Clifford

Se vad jag svarat på Dagles inlägg. Jag har många idéer, samt en hel del texter, att lägga ut. Laszlo är dock den ende som har lösenord, och han läser ju aldrig på forumet av nån anledning.

dagle

ja det finns massor av roligt att göra på sidan... då jag har prov och lite annat så tittar jag inte ner förens på lördag :(.

sebbe

har pillat lite och har en version av sidan som ganska exakt är den koden som forumet utgörs av, frågan är om vi inte vill ha något eget bara.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Martin Larsson

Citat från: "Heavy"BYGG BYGG BYGG !!!!!!!!!!


Bra initiativ som fan !

Håller helt med Heavy :D
Bygg för f*n, bäst du vill, oavsett andras tycke, och lägg upp resultatet så man kan beskåda dina färdigheter(eller om det e illa, brist på). Alla personer tänker på olika sätt och om man får se något nytt så får andra nya idéer i sin tur att spawna vidare på :idea:

Din analys är ju, tämligen, rätt på saken så kör hårt, hårdare, hårdast 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

Citat från: "sebbe"har pillat lite och har en version av sidan som ganska exakt är den koden som forumet utgörs av, frågan är om vi inte vill ha något eget bara.

Jo, klarty att det är kul med eget, men samtidigt... Ser det bra ut så gör det, och varför bryta ett vinnande koncept även om et är stulet ??

*Harr, Harr*
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

sebbe

ok, här är det stulna, har i princip bara förenklat koden och lagt dit lite av våran text. har lite problem med mitt PHPande, men det ser ju ut som det ska iallafall.
försöker snickra ihop något eget imorgon

http://cqr.nu/sebbe/geddon/index.php
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Clifford

Det är bra, bortsett från att jag har ett annat utseende på mitt forum :)

Lite opersonligt, men med lite bilder och text blir det bättre.

Heavy

Ser faktiskt skitbra ut om jag får säga min mening.. Jag gillar enkla sidor men lite synligt lull-lull.. Bygg vidare :D
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

dagle

Citat från: "Clifford"Det är bra, bortsett från att jag har ett annat utseende på mitt forum :)

Lite opersonligt, men med lite bilder och text blir det bättre.

Den funktionen är inte så svår att göra....

sebbe

Citat från: "Clifford"Det är bra, bortsett från att jag har ett annat utseende på mitt forum :)

Lite opersonligt, men med lite bilder och text blir det bättre.
det är väl standardstilen?
annars kan jag hålla med, antingen ska det se exakt likadant ut, eller inte alls. det bästa vore om man kunde bygga ihop allting så att forumet blev en del av sidan, men sånt kan inte jag =)
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45