Feta Flytten Flöt Fram Förbaskat Fort

Startat av Lambda, februari 11, 2005, 21.04

Föregående ämne - Nästa ämne

Lambda

hello, geddonites.

Geddons hemsida: http://www.armagedon.se
Armagedons forum: http://www.armagedon.se/forum

kan det bli lättare?

spamma över info om mer stuff jag kan proppa in på servern! [490 MB ledigt och OBEGRÄNSAT med trafik!!]
Not even death can save you from me.

Huggorm

Yeah!! jag borde fixxa några cherleaders som sansar framför dig :D
Död åt Tengil!

Clifford

ooo.....key?

Vi har den gamla adressen tryckt på medlemskort och en massa annat. Bäst att den länkar till armagedon.se rätt snabbt, tycker jag.

I övrigt, fedt.

Lambda

ärublindelle?

det var ju länkat långt innan du ens tänkte börja skriva ditt inlägg..
Not even death can save you from me.

Brain

Tomas Davidsson

Clifford

Citat från: "Lambda"ärublindelle?

det var ju länkat långt innan du ens tänkte börja skriva ditt inlägg..

Inte länkat om man har sin buildtolearn-länk som favorit.....Pfff. :roll:

Clifford

Hur har det gått med flyttan av "hemliga" members-only topics? Pasis finns inte på den nya...

Lambda

nja.. jag har grejat MASSOR.. och saken är den att jag är inte med i Pasis grupp.. så jag har inte möjlighet att ta reda på vad som funkar och inte. som det verkar för mig nu BORDE allt fungera, men tydligen inte.
kom hit och visa!
Not even death can save you from me.

Clifford

Hmm, trodde att administratör kunde se allt. Hursomhelst tycks inte alla topics som kräver medlemskap följt med, typ Pasis då. Under "rollspel" finns inga topics nu, men från roten på forumet hävdar den ändå att pasi har gjort en inlägg där. (rest från förra forumet)

Lambda

det handlar inte om vad som följde med och inte utan om var i databasen jag har lekt. :shock:
Not even death can save you from me.

Martin Larsson

Sluta gnäll och starta upp ett nytt topic istället :idea:

Det är bara heder och elogé åt László för att han fixat detta, att det försvnnit ett gäng gamla trådar som inte använts sen 2004 är ingen förlust alls enligt mig, vinsten i att ha ett forum som inte kommer krascha runt den 21 varje månad är värt så mycket mer att det inte går att jämföra :!:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Lambda

tackar och bockar och rockar.

.. och med Larssons tjöthastighet kommer forumet snart att vara överfloodat igen. :wink:

äsch.. jag gillar att pilla.. utan pill hade jag inte fått igång skiten alls.. men, ok, jag KUNDE ju ha slutat efter flytten, fast det ger ju ingen spänning :!:
första gången jag leker med databaser, ju.
Not even death can save you from me.

Clifford

Citat från: "Martin Larsson"Sluta gnäll och starta upp ett nytt topic istället :idea:

Det är bara heder och elogé åt László för att han fixat detta, att det försvnnit ett gäng gamla trådar som inte använts sen 2004 är ingen förlust alls enligt mig, vinsten i att ha ett forum som inte kommer krascha runt den 21 varje månad är värt så mycket mer att det inte går att jämföra :!:

Vadå gnäll? Det var inte gnäll, det var en upplysning om att allt inte kommit med. Att Laszlo som vanligt är den ende som kan fixa biffen är självklart, han är den ende som gör nåt och jag om någon vet det.

Och bara för att du inte sett tråden kan du inte förutsätta att den inte används, det föll bort åtminstone två trådar som används dagligen om Pasis kampanj, där senaste speldatum var bokade m.m.

Martin Larsson

Citat från: "Lambda"Feta Flytten Flöt Fram Förbaskat Fort...

...Den Duktige Dataansvarige Drog Duktigt Det Drypande Datalasset Dit Dess Dyngfärska Domän Disponerar Datalagringsutrymme 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Lambda

Cliff, har du kollat de där trådarna se'n ditt första inlägg? jag tror att hela Pasis forum är som det ska vara nu.. och är det inte det, får han själv säga till mig och VISA. han var ju här hela eftermiddagen tillsammans med en massa annat folk från den gruppen. :arrow:
Not even death can save you from me.