Nordholmiasagan - MUA

Startat av knallpucko, september 01, 2010, 12.55

Föregående ämne - Nästa ämne

Niklas

Jag har ingen koll... på när nästa spelning är. Nu på tisdag?

knallpucko

Jag måste tyvärr skjuta på spelningen två veckor till - men därefter lättar det! Jag tänkte kolla om det är någon som är sugen på en helgspelning 14-15/6?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

snoffaz

Grymt med helgspelning, men just den helgen är jag i Stockholm...

Ewers

kan inte svara på det. Passar mig att det inte blir spelning för jag har förfrågningar om roligheter på annat håll just på tisdag.

SL är därmed förlåten av mig. ;-)

<7f

knallpucko

Ok, nu var det riktigt länge sedan, men på tisdag blir det av igen! Frågan är om herrarna är sugna på att åka ut till sköna gröna Äspered och spela på altanen? Fika med rikligt med carbs utlovas, samt kaffe med mjölk som inte krullar sig...

Sedan tänkte jag annonsera en förändring inför hösten: regelbundet vardagskvällsspelande fungerar tyvärr inte ser det ut som i mitt schema, utan jag tänkte att vi kanske kunde övergå till helgspelande (med enstaka vardagkvällar instuckna när det blir för långt emellan) och boka tillfällena ett i taget. Kommentarer på det?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

nemesiswar

Äspered kan funka dock slutar jag 1800 och bör vara där runt 1900.

Helgspelningar är nästan bättre för min del nu med mina skeva arbetstider.

Ewers

Jag kan inte spela helgspelningar de närmaste 3-5 åren eftersom jag har andra rollspelskampanjer som tar upp den lilla tid som finns över för rollspel där.

Äspered funkar om skjuts finnes för transport ut och hem.

Kram!


Niklas

Helgspelningar funkar nog lite till och från för min del också. Är redan igång med ett gäng kampanjer som spelas på helger och behöver tid till lite annat också.

Behöver också få skjuts om vi spelar i Äspered.

snoffaz

Helgspelningar funkar för mig, kommer inte kunna vara med på tisdag tyvärr. Mycket att göra på jobbet nu...


knallpucko

Hm, efter att ha studerat svaren så låter det som att vi övergår till oregelbundna vardagsspelningar med enstaka helgspelningar inskjutna när det passar. För att inte lägga extra restid till Henriks ankomsttid föreslår spelar vi på Fabriksgatan och drar igång spelningen kl 18.30 (dvs när Henrik kommit) med fri indropp med fika, xp-fix och allmänt tjöt (dvs som vanligt) från 17.30. Någon däremot?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Ewers

check på Fabriksgatan. Trillar in mellan 17.30-18.30.

Niklas


Niklas

Jag kommer inte kunna spela mkt längre än till 20.00 idag. Vet mer på plats sen

knallpucko

Hej grabbar! Nu ligger jag hemma med en lååång sommarförkylning som inte kommer att ge sig till imorgon, så det blir inget spel, vilket ni troligen räknat ut redan. Tråkigt, men jag tror att det helt enkelt blir till att ge upp försöken innan semestern och ta nya tag i augusti igen, då med bokning i förväg som regel. Ha en bra sommar!
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!